fredag 25. desember 2009

Ting langs veien.

Har du noen gang lest "Folkets røst" i A-magasinet? Der er det en fotograf som tar bilder av såkalt "tagging", og skriver en liten tekst til. Meningen er nok å få folk til å tenke, og det får han til. Dette er for meg en ukentlig liten tankevekker, så neste gang du ser et A-magasin, bla deg gjennom de siste sidene og les "Folkets røst".


Jeg er som sagt en person som liker å ta bilder. Og jeg henger meg opp i ting andre ikke ser (akkuratt som at jeg ikke legger merke til ting andre ser). Og disse tingene tar jeg ofte bilde av. 


Foto//meg.
"Hey, mister! Want some epic care?"

Dette var navnet på såpen på et NSB-tog i sommer. Jeg syntes det var gøy...

Foto//meg
"You treat your mother good, right?"
Man går aldri lei av morra di-humor. 

Fant dette på en lyktestolpe i nærheten av Operaen i Oslo.

Foto//meg.
Jeg gikk faktisk inn på youtube og prøvde å finne kua til den stakkars eiern. Jeg fant en skurrete skjerm, og fikk en følelse av et sånt maltraktert ansikt som plutselig popper opp med en grusom lyd. Så jeg droppa det.
Sjekk hvis du tør, det er sikkert bare jeg som er pyseee...

Fant dette på en oppslagstavle et sted langs Akerselva.

Foto//meg.
Jeg LO!

Dette er Sikkerhetsgruppen Nordstrands reklameplakat i forbindelse med at de fylte 10 år.


...sorry for dårlig kvalitet på bildene, men det eneste kameraet jeg har til disposisjon når jeg er ute på vandring, er mobilen min. Som har 2 megapixler (og jeg vet ikke hvordan det skrives.).

2 kommentarer:

maria :D<3 sa...

YEY, det var kult! :D<3
Du er kreativ og flink *tommel opp*

emse. sa...

Haha, takk<3