lørdag 26. desember 2009

Wolverine er egentlig jævlig harry.

Først en liten ting:
Noen ble litt sure fordi jeg ikke bruker blogg.no. Et lite minus her på blogspot.com er at man ikke har sånne venne-greier (det kan godt hende det bare er jeg som ikke har funnet det...). Men hvis folk har lyst til å lese søppelkassa mi, finnes http://www.bloglovin.com/. Og det er både praktisk og enkelt.

Hvertfall, er det noen andre enn meg som elsker X-Men?
Og dere vet Wolverine, han supermacho, superkule mutanten? Han er egentlig jævlig harry.

Sånn ser han ut i filmene:

Bilde//www.sundaymercury.net
Og sånn ser han ut i tegneseriene:

Bilde//www.babble.com

...

5 kommentarer:

Elise yo sa...

Harry, men litt heit.

emse. sa...

Det er sant...x)

Maria sa...

litt harry

Anonym sa...

Jeg mener ikke å reklamere for bloggen min, men jeg har nettopp startet en ny blogg hvor jeg forteller ganske mange fæle historier om ting jeg har opplevd. Hadde satt pris på om du besøkte bloggen, for du virker som en som bryr seg.
www.unknow0.blogg.no

i r l i n sa...

:D:D