tirsdag 12. januar 2010

*død* (lykke til Ola!)

Død.

Det er det jeg er (var i går). Dødødød. (Døddøddød?) ..haha, ordet død er både adjektiv og substantiv..! O__O

Døgna fra lørdag til søndag. Ordentlig døgning, ikke sånn pyse-døgning hvor man skal være oppe i 24 timer. Sånn ordentlig, hvor man ikke legger seg før man skal legge seg dagen etter. Jeg var oppe fra 08:00-23:00 dagen etter, altså 39 timer. Det slår sove-i-strekk-rekorden min på 17 timer (22:00-15:00) med 22 timer. Så til dere som sier jeg sover for mye på morningen; Ikke kom her og si at jeg sover bort livet mitt!

Så nå føler jeg meg kul. Det er bra.



MEN! Natur og Ungdom fikk ny leder på søndag! Så gratulerer masse til Ola Elvevold! (som er en bedre sanger enn den forrige lederen...)


Bilde//www.nu.no
Ny leder: Ola Elvevold.

Bilde//www.aftenposten.no
Eks-leder: Ingeborg Gjærum.

Såh, lykke til Ola! Du har mye å leve opp til.

2 kommentarer:

Nat sa...

syns ingeborg er ganske flink til å synge også jeg da.........

emse. sa...

Joda, men Ola er flinkere x)