tirsdag 5. januar 2010

Respektløst. Og SJALLABAIS!

I dag fant jeg et stjålet bilde. Men greide ikke å finne orginalen. Det blir utfordringen min når jeg kommer hjem på søndag, å finne orginalen. Så skal jeg nok anmelde den slasken.

Bildestjeling er noe av det verste du kan gjøre mot kunsten til et annet menneske. Det å ta noe noen andre har laga og kalle det ditt eget, er en av de verste formene for tyveri. Det er rett og slett frekt og respektløst.
Ojojoj, en personlig mening! Men, vær så snill og respektere andres kunst, eller hva du nå vil kalle det.


Og nå er det store spørsmålet: Hvor er det jeg skal siden jeg kommer hjem på søndag??
Jo, det skal dere få vite! Jeg skal på Natur og Ungdoms Landsmøte! Ohyay!

Så sjallabais bitches! <3

Og for at innlegget ikke skal bli så kjedelig; se så mange fine mennesker som var på Natur og Ungdoms sommerleir i Lofoten:

Bilde//www.malinjacob.no
<3

2 kommentarer:

Nat sa...

HVEM HADDE STJÅLET DET?????

emse. sa...

En random person. Det var jo ikke mitt bilde, men kjente det igjen fra en annens galleri..