fredag 1. januar 2010

En oppslagstavle, en søppelkasse og et trikkestopp.

Det er mye rart langs veien.

Bilde//meg.
Der var det et ord jeg ikke hadde hørt før... så jeg spurte mamma hva det betydde. Husker ikke hva hun svarte. Tror faktisk det ikke hadde noe med mensen å gjøre... rart.

Fant det der på en oppslagstavle på Sæter.


Bilde//meg.
Jeg kan faktisk ikke synge.
Dette var en "alle-kan-synge-plakat". Fint folk er positive.

Funnet på samme oppslagstavle.


Bilde//meg.
"Talk to the elbow, 'cause you're not worth the extension!"

Fra en søppelkasse i St. Olavs gate.


Bilde//meg.
Telenor hadde en genial reklame i fjor (DET ER 2010!!!). Jeg ble glad av den.

Fra et trikkestopp på Jernbanetorget.



Og jeg har ikke noen planer om å bedrive personlig blogging, men jeg vil fortelle en av stalkerne mine at jeg har kost meg masse de siste dagene. <3
Så vet dere det.

4 kommentarer:

MARIA :D <3 sa...

HAHAHAHHAHHAHH JEG DØDE AV DEN MENSEN.... OG JEG KAN IKKE SYNGE OG ALLE SAMMEN HAHAHAHHA <3

emse. sa...

Mensentreninga er for voksne damer i små grupper... lol xD

fr3sh sa...

ja, den telenorreklamen var dritawesome!

julie sa...

haha reklameplakater og epice slagord er awzum